Komşum leyla istedi inlete inlete siktim

Merhaba Sex Hikaye okurları buradaki hikayeleri okuyorum çok ilgimi çekiyorlar. Bende hikayelerimi paylaşmak istiyorum 30′lu yaşlardayım ilk hikayem evli esmer güzeli balık etli bir kadınla olan ilişkim. Aynı apartmanda oturuyoruz kocası memur pek muhabbetimiz yoktur. 35′li yaşlardaki leyla ile arada karşılaşıyorduk her gördüğümde nezaketen merhabalaşırdık. Ben bekar olduğum için teras katında yaşıyorum her gün mecburen kapısının önünden geçiyorum.
Önceleri şüphelenmemiştim ben evden çıkarken merdivenlerden inerken mutlaka kapının önünde olurdu sonradan öğrendim ki kapı sesini benim giriş çıkış saatlerimi takip ediyormuş. Bir gün evden çıkarken yine kapının önündeydi ben merhaba demeden ismimle hitap etti nasılsınız filan lafa girdi benden yardım istedi bende kırmadım tabi ki içeriye girdim. Koltuğu ikimiz tutup yerini değiştirdik teşekkür etti bende rica ederim dedim çıkıyordum ki size kahve ikram etmeden bırakmam dedi bende kırmadım.
Koltuğa oturdum beklemeye başladım birbirimizle ilk kez bu kadar konuşmuştuk aklımdan da bir şey geçmiyordu taki falıma bakana kadar. Falıma bakarken yanıma oturdu ve sıralamaya başladı etrafınızda çok kadın görüyorum gerçi evinize gelenlere bakarak bunu söylemiyorum filan dedi. Bende bekarlık böyle bir şey dedim. Keşke bende bekar olsaydım erken yaşta evlendim hayatımı yaşamadım deyince daha çok gençsin önünde yıllar var dedim. Leyla çok naziksiniz kadınların neden etrafınızda pervane oldukları belli dedi. Bende sadece nezaket yetmez kadınlar onları doyuran erkeklerin kölesi olurlar dedim bende bu konuda ustayımdır deyince nasıl yani dedi.
Bende sekste sınır tanımadığımı dilimi elimi çok iyi kullandığımı anlatırken leylanın bakışları değişmişti. Kocam bunları hiç kullanmaz sözlerini söyleyiverdi. Bende çok hoş bir kadın olduğunu ellerini tutarak söyledim. Gözlerinin içi gülmüştü ben şu kahve fincanını hemen yıkamalıyım dedi ve mutfağa yöneldi. Bende arkasından mutfağa gittim o fincanları yıkarken arkasından sarıldım ve kulağına “çok seksi bir kadınsın istersen seni bulutların üstüne çıkartabilirim” dedim.
Leyla ya söz bırakmadan kulak memesini dilimle yavaşca yalarken elimi eteğin üzerinden amcığına doğru götürdüm. Kalçasını geriye doğru bastırmaya başlamıştı bile yarağımı hissetmek istiyordu. Hiç konuşmuyordu elimi amcığına doğru götürdüm ve ıslaklığını hissedince parmağımı yavaşca amının içine doğru itekledim kıvranıyordu resmen gözlerini kapatmıştı. Kulağına nasıl orospum benim tatlımı parmaklarım deyince dönüp dudaklarıma yapıştı çılgınca dillerimiz birbirine değiyordu. Göğüslerini avuçlarıma almıştım üstündekini yırttım ve meme uçlarını dillemeye başladım çıldırmıştı.
Sonra elini yarağıma attı kumaş pantolonun üstünden okşuyordu ve aniden eğildi kemerimi çözdü önce biraz izledi hiç konuşmadan gözlerime baktı mutluluğu gözlerinden okunuyordu yarağımı önce öptü sonrasında yalamaya başladı taşaklarıma kadar yalıyordu leyla delirmiştim. Sıra bende diyerek eteğini yukarıya doğru kaldırdım ve amcığını yalamaya başladım sonrasında iki parmağımı amına soktum hem dillemeye hemde parmağımla sikmeye başladım kıvranıyordu sik erkeği diyordu harikasın diyordu.
Cüzdanımda hazır olan prezervetifi taktım ve amcığına yarağımı kökledim ateş parçasıydı leyla önce yavaş sonra hızlı sikmeye başladım leyla inliyordu sonra yere oturdum kucağıma aldım onu memelerini emerken yarağım içindeydi ve leylanın gözleri kaymıştı kadınların bu hallerini izlemek beni daha çok tahrik ediyordu. sonra ikimiz aynı anda boşalmıştık harikaydı teninin kokusuna bayılmıştım leyla erkeğim benim diyerek öpücükler konduruyordu ikimizde mutluyduk leylay’la sikişmelerimiz devam ettik.
Komşum leyla istedi inlete inlete siktim