okulun içinde sevmedigim kişiyle sikiştim

İyi günler arkadaşlar bu ilk hikayem bazı hatalarım olursa anlatma da kusura bakmayın devamlı hikaye göndereceğim, her gönderdiğimde düzelteceğim hatalarımı. Neyse konumuza geri dönelim hikaye yazmaya başlamama vesile olan olayı anlatacağım. Ben 18 yaşında lise 3 e giden bir genç kızım bu olay başıma okulda geldi. Bir gün gene okula gittim. Dersler bitti eve dönecektik herkes hazırlanıyordu. Bende hazırlanmaya başladım fakat sınıfta benden hoşlandığını söyleyen fakat benim hoşlanmadığım bir arkadaşım vardı.
Kendimden biraz bahsedeyim ben 1 68 boyunda 57 kilo olan hafif balık etli normal siyah saçlı beyaz tenli bir kızım. Hoşlanmadığım arkadaşım ise baya boylu poslu ama ben boylu poslu diye hoşlanacağımı zannetmiyorum ta ki bu olay başımdan geçene kadar. Hoşlanmamının nedeni ise çok kaba davranıyordu davranışları hiç iyi değildi. Neyse en herkes çıktı sınıftan evine doğru yol almaya başladı en son ben çıkacaktım birde bu çoçuk kaldı. Ben tam çıkıcakken baktım kapının arkasına sıraları koymaya başladı. Ne yapıyorsun dedim çıkmam lazım niye kapatıyorsun gibi laflar söyledim fakat beni hiç dinlemeden 4-5 sıra koydu. Sonra döndü bana dedi seni seviyorum ne olur beni bir dinle. Bende dedim ki sevmiyorum seni git buradan hoşlanmıyacağım hiç bir zaman senden dedim kapıya doğru yöneldim fakat önüme geçti kollarımdan tuttu. Gel dedi bir otur konuşalım neolur anlatmama izin ver dedi.
Neyse o kadar güzel söylemişti ki oturduk bir sıraya. Benim üstümde de o gün beyaz gömlek ve altımda kırmızı desenli pileli lise eteği vardı oturunca bacaklarım açılmaya başladı malum bende kısa etek giyiyordum. Bu birden bacaklarıma baktı fakat ben hemen farkedince gözlerini geri çekti yüzüme baktı neden beni sevmiyorsun dedi. Ben de kabasın çok hiç kibar davranmıyorsun dedim. Kibar olurum senin için dedi. Nasıl olucak o insan neyse odur dedim. Birden ellerini bacaklarımda gezdirmeye başladı. Ne yapıyorsun ayıp yaptığın dedim hal bu ki daha önce seks hayatım olmuştu. Seni istiyorum çok güzelsin dedi. Siyah çoraplı dolgun ve etli bacaklarımda gezdirirken elini bende hoşlanmaya başladım bu çoçukla seks yapmam lazım dedim. Sonra gömleğinin üzerinden göğüslerimi ellemeye başladı elleri o kadar büyüktü ki bütün göğsümü tek eliyle avuçluyordu.
Sonra dudağıma yapıştı hadi sevişelim dedi bende tamam dedim. Arka sıraya doğru yöneldik beni sıraya yatırdı eteğimi sıyırarak bacaklarımı okşamaya başladı siyah çoraplı bacaklarım meydanda o kadar güzel duruyordu ki
gözlerindeki azgınlığı görünce korktum. O gün bende içime kilot giymemiştim. Bugün çok güzel olmuşsun kilot da giymemişsin diyince o zaman kilotlu çorabımı çıkarmayayım sen yırt dedim. Müthiş bir darbeyle yırttı daha sonra amımı dillemeye başladı çok güzel yalıyosun dedim. Daha sonra gömleğimi çıkardı. İçimde siyah dantelli sütyenim vardı. Çok güzelsin aşkım diyerek beni daha da şevklendiriyodu. Daha sonra sadece ayakkabı çorap ve etek kaldıktan sonra beni çömelterek saksoya yatırdı. Yarrağını yalatırken eliyle bacaklarımı okşuyor özellikle götümü ve göğüslerimde gezdirerek azdırıyordu.
Daha sonra kalkmış yarrağını göstererek kalk dedi masaya yatırdı beni ilk önce normal amıma girerek inlemeye başladım daha sonra domal dedi öğretmen masasının oraya domalttı beni götüme girerken ki acıları sormayın ki anlatamam hoşlanmadığım o an ki adam yoktu sanki aşık olmuştum acıdan o kadar güzel sikiyodu ki önceki sikişlerimi unutmuştum bile. O da tamamen soyunduktan sonra beni başka bir sıraya yan yatırarak götüme ve amıma girmeye başladı 2-3 posta böyle seviştikten sonra yere yatırarak bacaklarımı havaya kaldırdı bacaklarım o kadar güzeldi ki havada bu kadar güzel olduğunu hatırlamıyodum.
2-3 kez de böyle boşaldıktan sonra toparlandık.Çünkü temizlikçiler gelecekti. Hadi gidelim dedim. Sonradan çok sevmeye başladım ama beni siktiği için emeline ulaştı beni sevmemeye başladı başka kızlarla gezdi bende çok üzüldüm ama olsun o sikiş bana yetti zevkin doruklarına ulaştırdı beni o yüzden teşekkür ediyorum. Hikayeyi beğenirseniz olaylar hikayeler devam edecektir
okulun içinde sevmedigim kişiyle sikiştim