21 Yaşındayım adım nergiz

uykuda veya bağlı yatak alanı yetersizliği geçti biz çay için ve bir kulübe gitti ve çevresinde 10/15 yakın arkadaşları 5.30ish herkes etrafında birkaç içki, geri madende sona erdi Kısa süre önce 21. doğum günü vardı i benim erkek arkadaşım ve ben sarhoş oldu doğum günü seks ve yanlış honrey şey istedim karar verdi (her zaman hepimiz o beni sevdi biliyordu benimle flört) onun en iyi arkadaşı ile benim kraliçe yatak im bu yüzden benim erkek arkadaş dışarı dostum başladı biraz benim erkek arkadaşım ve ben çünkü şeyler gerçekten benim erkek arkadaş en iyi arkadaşım bir kısa mesaj almak ısınmaya başlamıştı gibi bize yanındaki odada uykuda 10 arkadaşıyla sakin olmaya çalışıyorum yakın öpüşme ve kıkırdayarak başlar oda benim telefona bakıyorum ve 3sum görmek? ben gülmek ve sizin kadar göz kırptı ve boynumu öpmeye başladı o yüzden onu kapalı gülerdi ama o bana bakar ve onun doğum gününü söylemek düşünme arkadaşım göstermek, ben ne diyeceğimi bilemedim. aynı mesajı 5 kez daha almak ve onu bize katılmak isteyen kapıya beceriyor sonra i verdi ve ona katılmak ve beni o was AMAZING söyleyeyim izin! i ertesi gün utanç verici yapılmış olur düşündüm ama biz hepimiz onu seviyorum ve böyle bir yakın arkadaş olma (herkes sol vardı ertesi gün dahil) o gece birkaç kez daha bir araya geldi ki hiç böyle değildi kendi aramızda bile garip değil. Hepimiz onu seviyorum ve hiç pişmanlık duymuyorum
21 Yaşındayım adım nergiz