Pazar Sabahı Kız arkadaşımı evde siktim

Bu Pazar sabahı oldu ve benim kız arkadaşım işten gün vardı. Gelip O yaklaşık 9 de geldi ve hemen dizlerinin üzerine gider o genellikle kışın giyer bir ceket giymişti içeri ben uyurken şirket beni tutmak için söyledim. Ben bundan daha fazla dikkat etmedi, ama ben yatağa atlamak için gittiğinizde, o birkaç ay önce onu aldım .. Onun seksi pembe iç çamaşırı kapalı ceketini alır. O yatağa atlar ve hemen ben onu öpmeye dudağını ısırarak ve yanlara öpüşme boynunu aşağı hareket ediyorum. Ben yavaş yavaş göğsüne boyundan aşağı öpmeye off onu sutyen çekerek ve onu göğüsler ve meme öpüşme vücudunu aşağı hareket ettirin. Onu öpüşme bazen sonra, onu külot üzerinde ve bacakları daha onu alay aşağı öpmeye, onu kızdırmak için ona bel çizgisi midesine indi. O ben onu aşağı gitmek ve onu külot altında elimi slayt gidiyorum düşünüyor, ben boynuna göğsüne kadar öpüşme ve tekrar dudağını ısırarak midesini geri hareket ettirin. O benim çekiyor ve daha geri isteyen sıkar. Ben vermek ve onu külot çekerek ve o nasıl ıslak onun duygu içine parmaklarımı sürgülü geri aşağı doğru kaydırın.Ben onları içeri ve dışarı kaydırın, ben onu klit odaklanmak nerede onu vagaina midesine aşağı öpmeye başlar. O ona doğru başımı çeker ve parmaklar ve ağız arasında geçiş. Ben daha hızlı, yavaş ve derin gidiyor ve sığ ve derin arasına karıştırılarak benim parmaklarınızı kullanabilirsiniz. Kendisine benim penis koymak için yalvarır, ama o benim sırtına beni iter ve bütün penis etrafında benim boyun, göğüs, karın bölgesi ve öper aşağı, aynı işi yapar. Bana ağzına koyacağız düşünüyorum yaparak kızdırdığı daha o ama yok ve im azından o derin ağzına koyar bekliyor midem ve zaman öper. O benim penis başını üzerinde yalıyor zaman bana inlemeye yapmak için onun dilini kullanma. Ben dilenmek daha onu kalkıp beni binmek için. Ayağa kalkar ve yağış alan en şaşırtıcı duygu onu vajina içine penisimi slaytlar. Birkaç dakika sonra biz pozisyonlarını birkaç kez geçmek ve sonuna doğru, biz o sonuna kadar .