ben bebek gibiyim ve kötü bir sex yaptım

Ben seks bir sürü vardı. Bunun çoğu, büyük bir kısmı o kadar büyük değil ve sonra bir korkunç, korkunç, yalakalık layık bir deneyim. Ben burada oturup yaklaşık bir eski zamanların yazabilirsiniz Yani, ben bugün anlatmak için seçtiğiniz ikincisi bulunuyor. My bestie - Ve ben sadece bir kişi ile bu hikayeyi paylaştı ettik, sevgili okuyucu lütfen unutmayın. Neden yakında göreceksiniz. Bu deneyim benim ilk hatam ile çalışmış bir adamla flört ediyordu. Eğer onlar size şirket mürekkebine kalemini daldırma gerektiğini söylemek ne biliyor musun? Peki bunun için çok iyi bir nedeni var - yanlış giderse, yine günlük olarak birbirlerini yüzleşmek zorunda! Benim ikinci hata otomobilleri kapsamaktadır. Şimdi ben (ben kestane bir söyleyebilirim, ben sürücü arabanın ne tür bana sorarsanız) Arabalardan pek bilmiyorum, ama ben bir hamamböceği gibi görünen bir araba sürücüleri bir adam, kaçınılması gerektiğini biliyor musunuz pahasına. Peki ben şimdi biliyorum. Gerçekten, salak ne tür isteyerek, gururla, çoğu insan mutlu bir tanga (ayakkabı türü değil, iç çamaşırı türü) ile bastıracağız bir yaratık benzer bir araba dikilir istemedi mi? Geriye bakıldığında, bazı düzeyde ben akşam yemeği için onun evine gittiğimde benimle Jim Beam bir şişe aldı armut biçimli açık olacağını biliyor olmalı. Yani aslında muhtemelen akşam en iyi parçası oldu - akşam yemeği. Lazanya.Değil ev yapımı lazanya, ama Coles veya Woolies da donmuş bölümünde satın yazın. Bu doğru, sevgili okuyucu, mağaza satın dondurulmuş-lazanya gecenin iyi bit oldu! Akşam yemeği ve JB ve bir bardak kola sonra (hatırlıyor musun? 2005 yılında Tüm Zamanların En İyi İrlanda Film seçildi? ') Taahhütler' izlemek için yerleşti. Neyse, filmin sonuna doğru bana bir hamle yapmaya başlamak için karar verdi. Ama ne yazık ki olmadı - Şimdi ben uzun ön sevişme sonra, biz tatlı, tatlı seviştik yatak odasına taşındı söylemek isterim.