Zevkli sex

Eşim bir ben sık sık onu anüs yalamak eğer ben önerilen diğer gece, farklı şeyler denemek istiyorum. O kabul etti, o yüzden köpek stili (en sevdiği pozisyon) için konumlandırılmış gibi o gece ben sırtına birlikte ellerimi koştu ve yavaş yavaş onun kalça aşağı srcatched. Ben sonra onu serseri çatlamak arasında parmaklarımı çalıştırmak başladı ve yavaş yavaş onu anüs masaj.Ben o kıçını onu çek yaymak ve onu anüs karşı yüzümü düşürmek için ilerledi ve sonra onu anüs bir yukarı alttan benim dilimin koştu. Eşim nefes derin ve ağır başladı. Ben anüs yalamak ve çok nemli yapmaya devam etti. Ben de zaten çok nemli kedi onu girmek benim indeksi ve orta parmağını kullandı. Onu anüs yalama ve dışarı ve aynı zamanda benim parmaklarını hareket o damlamaya başladı ve sonra sonunda çarşaf çok ıslak hale suyunu. Ben onu anüs içine daha yüzümü itmek ve onu çok ıslak delik yalamak ve emmeye devam etti. Sonra onu damlayan kedi girdi ve ben o zaten çok ıslak yaprak ekleyerek patladı. Eşim şimdi ben onu anüs yalamak her zaman gerektirir. Ben bunu nasıl hissettiğini iyi çok şaşırdım yaptığınız gibi bu denemek için tüm çiftler için tavsiye.