Ben Şeker kız Merve göt am heryerimi siktirdim

Yani, benim erkek arkadaşım ve ben yatak odasında aşk hayatını renklendirmek için yeni yollar aradılar. Ben bu tarihte belki de onun "arka kapı" oldukça hassas bölgesinde keşif biraz yapan olasılığı önce onunla konuşmuştu. O onun, tek yönlü bir yol olduğunu belirterek, buna tamamen karşı idi. -Daha az asla anın sıcağında, bir gece kontrol altına aldı. Kendimi bir hemşire var olmak ve çok davetkar gibi bu erojen bölge ilişkili ama bir gitmek vermek için istekli olduğunu hiç. Ağzıma deli onu korurken Ben bir prezervatif aldı ve benim işaret parmağı üzerine yerleştirdi. Ben yavaşça masaj alanı ve o kadar gergin başladı ve dürüst olmak gerekirse ben o durdurmak için söyle düşündüm. Sonra girişinde bulunan ve yavaş yavaş ve nazikçe ilk boğum benim parmak gelişmiş. Diye inledi ve ben onu sevdim söyleyebilirdi. Ben sonra bir daha küçük ve düşük gelişmiş ve arkadaşım patladı oral seks için bile 3 dakika seyretmek! O olaydan sonra çok utandım ve o ne hissedeceğimi bilmiyordum dedi ama kanıt puding sevgilim ait olduğunu. O SEVDİ! Şimdi yine bunu yapmak için bana sürekli var ;)
Ben Şeker kız Merve göt am heryerimi siktirdim