Teyzem Köy Hizmetlerinde çalışıyordu

Sanırım pişman olmuştu tekrar sırnaşmaya başladı bana. Belimden huylanırım dürtmeye başladı sıçradım hemen güldü. Suratımı astım tekrar döndüm arkamı tekrar dürttü. Normalde ağzımdan kötü bir şey çıkmaz ama o an sırf sinirimden tikmiş gibi‘’amına koyuyum’’ dedim

Teyzem önce şaşırdı ama sonra güldü ‘’hadi koysana genç erkeğim’’ dedi. Teyzem ne yapmaya çalışıyordu anlamamıştım ve sordum ‘’Eda ne yapmaya çalışıyorsun’’ ‘’Eda mı? Askerliği beraber mi yaptık sıpa!’’ Biraz sinirlenmişti ona ismiyle hitap etmeme. ‘’Teyze gibi davranmadığın için yakın hissettim Edacım’’ dedim. Özgüvenim hoşuna gitmişti teyzemin ve beklemediğim bir hareket geldi ‘’Öyle mi diyorsun görürüz şimdi’’ dedi ve bir çırpıda pantolonumu sıyırdı. Heyecandan ölecektim teyzem külotumu da indirdi ve karşısına sert penisim çıktı. Devasa boyutlarda değildi şu an da değil. Boyum ve gelişmiş vücuduma bağlı olarak 17 cm idi. Ama ince değildi hoş aşırı kalın da değildi ama gideri olan bir penisim vardı. Yaşıma oranlayınca teyzem şaşırmıştı ‘’bana sürttüğün şey bu muydu ya vay anasını iyi makineymiş.’’ Teyzemin lügatı biraz pisti ama ortam kızıydı. Teyzemden beklemediğim bir hamle daha geldi ve eliyle git gel yapmaya başladı penisime. Daha önce bir kadınla ilişkiye girmedim. Bazı münasebetlerim oldu ama onlarda benim gibi liseli oldukları için doğal olarak ileri gidemedik. Teyzemin el hareketleri hızlanınca dayanamadım ve bağırarak orgazm oldum. Samimi söylüyorum o güne kadar hiç o kadar çok boşalmamıştım. Sabah mastürbasyon yapmama rağmen devasa şekilde meni gelmişti benden. İşin kötü tarafı öne falan sıçramadı bu ve teyzemin üstüne gitti. Teyzem sinirlenmişti ‘’sıçtın batırdın üstümü piç kurusu’’ ‘’nasıl konuşuyorsun öyle teyze ayıp oluyor yani hem böyle olmasını ben istemedim özür dilerim.’’ Teyzem çantasından peçete falan çıkardı söylenerek temizledi. Ve teleferik turumuz bitmişti. Annem teyzemin gerginliğini farketti ‘’Neyin var kızım?’’ ‘’bir şey olmadı abla ya biraz midem bulandı sadece çok salladı’’ dedi. İçim rahattı teyzem benle ilgili bir şey söylemezdi. Biraz daha tur attıktan sonra eve dönelim dedi annem. Ama teyzem atladı ‘’Boşver be abla bugün burada kalalım misafirhane buluruz’’ dedi. Teyzem Köy Hizmetlerinde çalışıyordu ve oranın misafirhanesini bulduk. Oda sıkıntısı yoktu 2 tane 2 kişilik oda aldık abimle ben teyzemle annem kalacaktı. Çıktık odadan lobiye gittik okey oynayalım dedik. Abimle ben ortak olduk annem ve teyzem oldular ve bir iddia koyalım dendi. Teyzem atladı ‘’öpücüğüne olsun’’ gülüştük falan. Teyzem yan gözle bana bakıyordu ama sinirli değildi yine civelek hallerdeydi. Masanın altından ayağıyla benim bacağıma temaslar etmeye başladı yavaş yavaş penisime geldi. Bende hareketlenmeler hızlandı ve ereksiyon durumuna geldim kızardım. Oyuna bir türlü konsantre olamadığım gibi kıpkırmızı oldum. Annem durumumu sordu ne oldu oğlum diye ‘’bilmiyorum anne ben bir lavaboya gideyim’’ diyerek kalktım masadan. Amacım tuvalette mastürbasyon yapıp rahatlamaktı. Teyzem durumu çakmış olacak ki peşimden odaya geldi şaşırmıştım ve kızmıştım işim yarıda kalacak diye. ‘’Teyzem hadi başla seni izliycem’’ dedi. Şaşırdım ‘’saçmalama teyze çık’’ ‘’oğlum sen salak mısın elimle getirmedim mi seni? Benden mi çekiniyorsun?’’ dedi. Aslında haklıydı saçmalayan bendim zaten görmüştü. Çıkardım penisimi teyzemin karşısına geçtim. ‘’Kapıyı kilitle teyzoş basılmayalım’’ dedim teyzem sırıttı kalktı kapıyı kilitledi.’’ Hadi başla bakalım erkeğim’’ dedi. ‘’Böyle sıkıcı olur ama sende bir şeyler yap’’ dedim. Cesaret gelmişti üzerime teyzem gülümsedi ‘’istersen yine sana mastürbasyon yapayım?’’ dedi. ‘’Yok bu kez sende soyun karşılıklı mastürbasyon yapalım’’ dedim. Bu fikir teyzemin aklına yatmıştı ve elini eteğine attı. ‘’Dur! Ben soyundurayım seni aşkım.’’ Aşkım lafı teyzemin gözlerinde dalgalandırmalar oluşturdu. Artık iş çığırından çıktı enteresan bir hale geliyordu hissediyordum. Eteğine dokunmadan önce külotunu çıkardım çıkarırken vajinasına orta parmağımı soktum aniden bir çığlık attı ‘’aaah! Yavaş ol erkeğim lütfen’’ teyzem de beni azdırmaya çalışıyor ve bunu başarıyordu da. Daha sonra eteğini de indirdim tertemiz tane kıl olmayan vajinası ortaya çıktı. İçim gitti resmen ayakta dokunmadan boşalacaktım çok hoşuma gitti ‘’müthiş!’’ diyerek ağzımı dayadım ve ıslak bir öpücük kondurdum.