Benim Pasta ... Chef sex

Ben yemek seviyorum. Ben her zaman benim görev noktası ve sosyal hayatım bana yakın tutulan tüm gıda ücretleri ve fuarlara gitmek için yapmak. Bir pasta şefi olarak, tüm yaratıcı yollar insanlar gıda ile keşfetmek görmek için her zaman eğlencelidir. Bu fuarlara da fuarları ziyaret ek olarak, ben yetenekli pasta şefleri bir araya almak ve benim iş için yeni bir fikir olsun. Ben Micheal tanıştım böyle bir olay oldu. İçinde iyilik bir sürü ile dolu bu uzun boylu koyu çikolata şekil bir zevkti toplantı oldu. Micheal kıyısında ünlü bir otelde pasta şefi oldu. O sürekli bir beş yıllık dönemde kendisi ve şirketi için birçok prestijli ödül götürdü olan ödüllü bir şef oldu. Yumuşak sözlü ve kendine güvenen, onun tatlı şeyler biliyordu. Ben gizlice bir pasta tanrı olarak onu görüyordu. Ben bu düşünce her zaman gülümsedi. Micheal ve ben şimdi yaklaşık altı ay boyunca açık ve kapalı kalma edilmiştir. O zaman, çünkü onun beceri ve uzmanlık uzunluğu ve adanın genişliği seyahat ve beni diğer taraftan sınırlı personel ile bir pasta bar çalıştıran edildi gibi birbirleri için zaman bulmak gerçekten zordu. Sonuç olarak, biz zor, gerekli en az kaliteli zaman birbirleri ile geçirmek için zaman vardı. Biz tanıştınız Ama ne zaman, sihir yaptı. Ben o kasabada olması oldu bu bir kez hatırlıyorum. Ben evde Eclairs yapmak ve onları bitirmek için bazı eritilmiş çikolata gerekiyordu. Çikolata eridikten sonra, kapı çalındı. Ben sabah yaklaşık 2, şirket için ne garip bir zaman kendi kendime düşünüyordum. Sigara-az ben dikkatle kapıya yaklaştı ve kim olduğunu sordu. Bu zamana vuruş kalıcı kazanılmış vardı. O kendini duyurdu ve ben hızlı ben ne yaptığını söyledim ve o mutfağa beni takip içeri ben hemen ona izin. O yardım için seçti nasıl yorgun ben görüyorum.Ben o yaptı, gerçekten sevindim. Bu bir ofis şehir ertesi sabah 09:30 tarafından teslim edilmesi oldu. Biz meşgul kaplanmasını Eclairs var gibi bizim eller hafifçe birbirine fırçalama başladı. Biz ea baktım
Benim Pasta ... Chef sex