bi üyemizden gelen hikaye

merhaba ben nuray 22 yasindayim ankarada yasiyorum size anlatacagim konu 4 sene önce oldu anemle birlikte yasiyorum annem kronik hasta bende calismiyorum ekonomik olarak biraz sikintiya girdim is ararken bizim evin önünde insaat yapan 30 yasinda aydinla tanistim sagolsun bana is imkani sagladi yardimci oldu anemin hasta oldugunu söyledim cok ilgilendi annemi doktora götürdü cok yardimci oldu artik bize bakar oldu ilac falan herseyi o aliyor eve gelip gidiyor bende icimde keske senin olsaydim diyorum ama adam o gözle bana bakmiyor taki birgün bizi tatile götürdü dublexli ev kiralami$ havuzlu biz havuza girdik onun siki beli oluyordu onunda gözü kalçamdaydi hep farketim ama cekiniyordu ben yüz ùstu uzandim günesleniyordum oda terasa cikip güneslenecegini söyledi bi baktim yukardan beni gözlüyor biraz bekledim kalkip yanina gitim sirt ustu uzanmis beni görünce uyur gibi yapti ama siki dimdik olmustu cok hosuma giti yanina uzandim yuz ustu sirtimi yaglarmisim dedim hemen kalkti sirtimi siker gibi oksadi yavas yavas sikini kalcalarima surttu ben ses cikarmayinca tam arasina yerlestirti uzandi kulak mememi agzina aldi bu gòtu cok istiyorum dedim tamam yap ama acitma dedim beni yaliya yaliya bitirdi bir defa sikistik dus alip dusta 1daha yaptik dustan cikinca tekrar yaptik 3defa bosaldik eve geldik hayatimin en güzel günüydü aydin 4sene benden cikarmadi simdi vana gitmis onu özlüyorum ama giti