Ben evli iyi arkadaşıma aşık oldum

Benim erken yirmili yaşıyorum ve benden 10 + yaş büyük ve EVLİ benim en iyi arkadaşıma aşık olmuştur ...! Biz bir yıl boyunca en iyi arkadaş olmuştur, biz de kadınlarla birlikte olmaktan fantasied, ve bir konuşma geçen sene hayatımın en şaşırtıcı, kafa karıştırıcı ve sevgi dolu yıllar biri olmuştur ne yol açtı. Ona aşık oldum - Ben böyle bir şey mümkün olacağını düşünmüyordu ...! Onunla ilgili sanmıyorum bir gün, ne de biz birbirimizi görmüyoruz bir gün oraya gitmez - sadece gün kocasıyla birlikte vakit harcıyor biz, hafta sonları olduğunu kalmamasıdır. Ben yalnız benim ruh eşini bulma ve derinden o gerçekten benim asla uğraşarak gerçekleştirilmesi için ona aşık ve maden pek çok farklı duygu ve duygular yaşıyorum?! Ben ... yardıma ve tavsiyeye ihtiyaç! Ben vardı ve o da bana katılıyor herhangi bir erkek partneri daha ... - Biz inanılmaz bir cinsel ve fiziksel bağlantısı var!