Benim Seks Hikaye: aslında bir tecavüz mü

Ben ve Luke biz mükemmeldi. O i biz 2 hafta boyunca dışarı gidiyor olsa bile onu seviyordu beni sevdi. Yada yada yada! Yani onun bahar resmi küçük yıl (11. sınıf). Bu yüzden bir saat erken beni aldı ve o bir Restaurant (Olivie Garden) götürdü ve biz tatlı sipariş zaman biz vardı ve saat yirmi dakika kadar resmi bıraktı. Yani ben "biz zaman doldurmak için yapacağız ne?" Diye sordu ve ben o söyledi çünkü bunun için planlanmış gibi hissediyorum "iyi belki elbiseyi koparmak ve biraz eğlenelim ben o şaka olduğunu düşündüm ve Tamam "dedi. Ben düşündüm o beni eve götürüyordu. O şehir dışına almak için bir hal aldı ve biz eski benzin istasyonuna gitti ve arka park til. Biz onun Cadillac geri gitti ve ben hiçbir sandalyeler vardı fark. biz dışarı yapmaya başladı ve o beni soyunmaya ve P **** ovmak başladı. Onu durdurmak istedim ama o benim parmak tutan ve onları yalamaya devam. I nihayet çıplak popo zaman onun pantolon ve iç çamaşırı çıkardı ve parmaklarını içimde iken ben ona kafa vermek yaptı. İlk başta o zaman o ağzıma boşaldı çok kötü zarar iki sonra onun delik el oldu! O nihayet bana uzandı ve yaptım yaptı. Bu zarar ve ben haykırmak istedim. O bitince o bu aşk bir test oldu ve ben geçtiğini söyledi. O bana elbise verdi ve bunu koymak ve kendimi güzel görünmesi için söyledi. Onun üzerinde iç çamaşırı ve pantolon koymak ve resmi bize geri verdim. Beni hollding ve tamam olacak merak etme bana söylüyordu. Sonra ben daha fazla yeme ve atma başladı. Ben bir gebeliğin test aldı ve u ne olduğunu biliyoruz. ben o beni terk etti ve geri onun eski Caroline gitti ve şimdi iki ay pregnate im Luke söyledi. Annem, tecavüz gibi bu rapor söyledi.Ama sadece benimle onun Tamam eğer. Yani ben u ​​adamın yardımına ihtiyacım var. Ben ne yapmalıyım