Seks Hikayeleri Gece Kendimi zarar vermedim

Bunu hatırlamıyorum eğer hayatınızın en iyi cins olarak sayılır mı?Ben isimsiz kalır bir New York dijital medya tesiste, çok uzun saatler çalışmak. Bu süper-deli programı var ve ben sonsuza kadar benim aziz, sürekli hasta kocası Bill dehşet, gece yarısı eve alıyorum. Biz kırma süre vardı ve ben gece yarısı sonrasına kadar vardı ve ertesi sabah geri ofis ilk şey gelmek zorunda Bir gece, benim (erkek) patron bu yüzden gece daha kolay uyku olabilir ve erken gelip bana bir Ambien verdi Bir sonraki gün. Orada bu resimde yanlış onbeş şeyler ben bunu düşünüyorum, şimdi, ama bu benim medya hayat delilik.








Her neyse, ben bu yüzden dışarıda sadece bizim kapı içinde daraltmak yerine, olabilir o zaman çalışıyor, eve hapı aldı. Ben yatak, ısınma çekmecede benim akşam yemeği ve tezgahın üzerine iki kadehlerin uykuya kocam bulmak bizim daire içinde geldi. Boş bir, dolu bir. Benim akşam yemeği ile ağır oturdu ve ben şarap içti, ben hayatımda ne yaptığını musing, onun boş bardağa baktı. Ben akşam yemeği için onu savrulan ediyorum ve henüz ... o tür gibi değildi. Bazı tür Bu eş istismarı oldu? Ben biliyorum ve bu konuda çok fazla düşünmek için çok uykulu olduğunu vermedi.










Ben Ambien ve alkol karıştırmak gerekiyordu olmadığını, açıkça, unuttum. Kurallar bu konuda açıktır. Ama ben yatağa düz gidiyordu, bu yüzden doğru, önemli değildi? Ben belirgin kirli bir lastik bant gibi, tek bir birim olarak benim gidip kot pantolon ve iç çamaşırı kapalı haddeleme ve pamuklu külot pantolon ve bir kadın geceliği üst içine kaymasını hatırlıyorum. Sonra bir koca benim horlama ayı yanındaki sürünerek ve lanetli uyku uyudum.








Harika ... kuşlar parlayan, güneş cıvıl cıvıl duygu ertesi sabah uyandım. Ben zamanların en iyi normalde telaşlı değilim, o yüzden bunu yapardı inanmak zordu benim cılk baygınlık; Benim pamuk külot düzgünce garip yatak, yanında katlanmış. Bill biraz yumurta pişirirken ana oda, dışarı groggily sendeledi.
"Eh," diye sırıtarak dedi. "Bu bir özür bir cehennem oldu."
Ben ne demek istediğini hiçbir fikrim sahip, kaşlarını çattı.
"Son gece?" dedi. Bir yendi. "Hatırlamıyor musun söyleme!"
Görünüşe göre, ben yatağa sürünerek bazen sonra, biz seks vardı. Hayır, sadece seks: yaştan bang-fest. Çılgın bok. Bill Ben bir hayvan olduğunu söyledi. "Hevesli" veya değil "istekli" anlıyor, ama gerçek gerçek inleme ve çiftleşme hayvan gibi. "Sen önce yapmanız hiç görmediğiniz şeyler yaptım," diye gece çağırmak için beni ikna etmek için cesaretle denedikten sonra, dedi. 
Ben her şeyin hiçbir bellek vardı itiraf etmek zorunda kaldı. Değil bir tek müstehcen ayrıntı. Bu toplam uyku-lanet kesinti oldu. Bill Ben tersledi ve bir adam öldürüldü, ya da bizim mahallede bir cam-smashing çılgınlığı gitmişti bana söyleseydi, ben ona inanıyorum ama hiçbir seçim olurdu. O kısmen eğlenerek olmasına rağmen, ben o da kısmen bu bellek paylaşmak mümkün olacak değil ki zarar söyleyebilirdi. Ceza olarak, o benim oyun değişen ahlaksızlığın herhangi bir bilgi vermedi.(Bastard!)
Ben, düşünme, o gün yine hayrete işe gittim ben çıkmak için gidiyorum eminim. Bu bir kalite-of-life-sorgulama anı değildi, ben ne olduğunu bilmiyorum. Bu gün için ben olsa, biz ne yaptığını hatırlıyor olabilir cehenneme isterdim. Kocamın hayatında büyük seks gecelerinden biriydi ve ben? Hatta sıcak bir bellek geri düşmek zorunda değilsiniz