merhaba ben Ceren

merhaba ben Ceren. Bu hikayeyi anlatıp
anlatmamakta kararsız kaldım en sonunda
anlatmaya karar verdim. Bende hikayemi
payalşıyorum.bn 18 yaşında alımlı sarışın
bi kızım. geçen yıl erkek arkadaşım tolga
tatile gittiği sırada gizlice hasanın yanına
gidiyordum. Tolga buna müsade
etmiyordu çünkü çok kıskançtı. Hasanı
seviyordum ve kıramıyordum 2 kanka
takılıyorduk. Bir gün hasan yine evinin boş
olduğu gün beni çağırdı yanına gittim.
Hasan vicut çalışan kendine bakan birisiydi
ve tolgayı sevmeme rağmen arasıra
gözucuylada olsa hasana baktığım
oluyordu. Hasan yine en sexy
bodylerinden birini giymiş ve vicut
çalışıordu kapıyı açtı bana sarıldı.Terlemiş
kaslarına değmek içimi ürpertmişti ve çok
hoşma gitmişti. Hasanın kasları o kadar
sıkıydı ki içten içe siki nasıldır diye
düşünüyordum. Hasan bana hiç o güne
kadar yan gözle bakmamıştı. İçeride biraz
sohbet ettikten sonra bana bişi içermisin
diye sordu. Çay istedim. Oçay bana öyle
mal olduki hasan çayın içine bisiyler atmış
olacak sürekli şeftalim sulanıyordu.
Islanmaktan delirmiştim. hasanın altında
şort vardı ve sikini hafiften kaldırmıştı fark
etmiştim. İkimizde azmıstık ve tolgayı
sevdiğim gözümün önüne geliyodu. hasan
daha sonra beni ayağa kaldırdı gel
benimle dedi zorla beni içeriye götürdü
ıslanmaktan yürüyemiyordum. icerde
bekleyen kisiyi tanımıyordum ama
soyunuk vaziyette beni karsıladı hasan da
hemen herşeyini üzerinden çıkarttı. İkisi
eteğimi makasla kesmeye başladı. Bu cok
hosuma gitmisti hatta kudurmustum ama
tolgayı sevdiğim icin aglıyordum. Hasan
azgınlıktan deliye dönmus olacak ki beni
hemen yalamaya basladı. heryerimi 20 dk
yaladılar. hasanın arkadasının siki o kadar
sertti ki onu nsl icime alacağımı
bilmiyordum . arkadası icerden bir krem
getirdi ve arkama surduler o ve arkadası
simsiki sikini arkadan soktu bagırıslarım
butun mahalleyi inletmişti. hasan sonra
altıma gecti ve kızlığımı bozdu. beni
sandwich yaptılar hayatım boyunca
unutamadım cok zevkliydi ama tolgaya
yaptığım yanlısı o asla bilmedi. beni
yaklasık yarım saat boyuna ikili sekilde
siktiler. oturamaz hale geldim. 3 kez
bosaldım ve unutulmazdı. tolga bunu hic
bilmiyor ve hala da beraberiz. Kimseye
soyleyemedim ama buraya anlatmak
kısmetmis.