Geç Bir Gece

Birini söylemek lazım! ... Geç bir gece birkaç hafta önce bu oldu ... Ben uzun bir süre ben gerçekten sadece "onun kemiklerini atlamak" isterken bu erkek arkadaşım var! ... Ben onu her zamanki sinyallerini verdi ama bu sadece olmadı. Onun da beni sevdiğini biliyordum ama ben de o Asyalı kızlar (I ozzie ben) için bu bir şey var ve ben onu bilinen yıllarda birçok Asya gf sahip olduğunu biliyordum ama yeterli adam hayran olsun-it-on . Neyse birkaç yıl için o bu Çin fıstıkla olmuştur ve ben sadece birkaç hafta önce kadar oldu vesilesiyle ondan duydum! .. O yaklaşık 22:00 beni çaldı ve söyledi .. gf "Hey sen uzun zaman, görmek" "ve ben burada, yatakta çıplak yatarken ve konuşma geldi .." (Ben WTF, güzel bir düşünce düşündüm ama neden ?) Sonra dedi .. niye onu söylüyorum ben ona dedi .. "Sen yakında bir gün sizinle yakalamak eğer bu konuda komik olmak değil, benim için bu bir şey var ve bu" gf "Ben sadece söylüyordum" beni ve o sadece eski yıllara ve diğer arkadaşlar hakkında açıkça konuşmak, ama o zaman "... yani" gf attı bahsedilen şey "halkası ve çevresinde gelip bize katılmak istiyoruz!" dedi Dedim .. WTF? .. Ne demek istiyorsun? Dedi ... "Sen yorgun değil ve eğer .. .. tam olarak bu, sadece gel ve bize katılmak up-to-it!" .. Ben hala oraya gitmek bana sordu sonra ben bir şey kadar olduğunu söylemek ne olduğunu emin değilim ama tabii değildi! ... Ben hızlı bir şekilde 30 dakika içinde orada olacak üzerindeki ok .. kahveyi koymak dedi! ŞİMDİ Ben daha önce böyle bir şey yapmadım ama ben tüm duş ve düz 10mins gibi gitmek için hazır ve orada 20mins kapıda eleştiri var. O, sadece bir havlu kapıyı açtı merhaba bana gerçekten çok tatlı bir öpücük verdi ve sonra bana bir kahve uzattı ve ben onun "gf" için etrafa yürüdü ama ben sorduğumda bizi bekliyor hala yatakta dedi içeri dedi. Sanırım bir aptal görünüm bir tür ile ona baktı, ama sonra o sadece bana masaya benim kahve koymak ve daha sonra onun benim etrafında koymak yardımcı oldu ve bana ha büyük tutkulu bir öpücük verdi 
Geç Bir Gece