Devrimci Makine bir düğmeye basarak Orgazm sözleri

Devrimci Makine bir düğmeye basarak Orgazm sözleri
Birisi bir orgazm makinesi icat derken, ben dünyanın en etkili bahsetmiyorum vibratör . Ben bir kadın bir vermek için tasarlanmış bir cerrahi implant bahsediyorum orgazm bir düğmeye basarak. Yaratıcı, cerrah Stuart Meloy, o kaza ile sigara boyutundaki cihaz için fikir geldi diyor. "Ben elektrotlar yerleştirerek ve aniden kadın vurgulayarak exclaiming başladı. Ben ne olduğunu sordum ve dedi ki, "Hayır, o eşleri işlemek için nasıl koca öğretim başlamadı 'Bunu yapmak için kocam öğretmek zorunda gidiyoruz.' doruğa dikenler  - o bir makine yaptığını olur onlar için bunu yapmak.
Çok-iyi-to-be-doğru aygıt bilinçli iken bir hastanın popo deri altına implante olur, bu nedenle cerrah onlara onu spinal kord ve kanca elektrotlar "orgazm" sinirler belirlemekte. Oradan, jeneratör kullanıcı bir düğmeye ve bir orgazm olmasını sağlar el uzaktan kumanda aracılığıyla eserlerini thingy. Aynen böyle. Hemen bir orgazm gibi hissediyorum. Düğmesine basın - OMG!  - işte orada.
Cinsel davranış nörobiyoloji inceleyen Dr Jim Pfaus, orgazm makine cinsel işlev bozukluğunu tedavi etmek için daha elle yaklaşım olacaktır umutlu olduğunu. "Psikoterapi ortak bir tedavi olsa da, implant daha manuel bir yaklaşım kullanarak durumu 'çözmek' olabilir," diye açıkladı.
Cihaz hala test aşamasında olduğunu, ama piyasada gelir kez olacak tahmin çok kadınlar arasında popüler ve çok erkeklerle sevilmeyen