Ters sex

Bu seks söz konusu olduğunda ben hep hayır dedi 2 şey ... 1. vardır. yutma ve 2. anal. Anal Gerçekten yeryüzünde iyi vajina değil ne zaman bir kız anal seksten zevk ve ben oldukça brüt düşündüm gelmez nasıl olmak benim ana soru anladım hiç bir şeydir. Nedeniyle başka bir şehirde eşim yaşayan ve ben sadece küçük şansını yakalamak ve onu almak için almak için. Yani birkaç hafta önce (genellikle olduğu gibi) biz zihin üfleme seks yapıyorduk ve ben onu çekin ve benim klitoris ve anüs arasındaki çizgiler çizmeye başlamak hissediyorum aniden ... bir dakika sonra ben onu içine biraz itmek başlangıç ​​hissediyorum benim serseri ve şaşırtıcı ben oldukça memnun ... o da beni uzaklara itmek istemiyordu ama o biz o zaman onun "özel" bir şişe getireceğini ziyaret dahaki sefere haha ​​ben sabırsızlanıyorum dedi!
Ters sex